Če želite v današnjem svetu, kjer nam vlada moderna tehnologija, uspeti s prodajo izdelkov in storitev, potem nikakor ne morete in ne smete prezreti možnosti promocije in prodaje preko interneta. Le-ta velja za najbolj razširjen prodajni kanal v zadnjih 10 letih, ki vsako leto še vedno pridobiva na veljavi in vedno bolj izpodriva tradicionalne promocijske kanale (televizija, časopisi, radio). Če imate torej produkt, ki ga želite približati globalnemu svetu in ga prodajati povsod, kamor seže internetna povezava, potrebujete spletno stran (ali pa spletno trgovino, če je teh izdelkov več). Za delujočo spletno stran pa potrebujete domeno in spletno gostovanje. Gre za prostor na strežniku, kamor se nalaga vsebina vaše spletne strani (tudi slike in videoposnetki), in ki to vsebino pokaže obiskovalcu, ko v svoj brkljalnik vpiše naziv vaše spletne domene. Danes obstaja v svetu (pa tudi pri nas) že mnogo ponudnikov za spletno gostovanje, ki potencialnim strankam obljubljajo najhitrejše in najzanesljivejše spletno gostovanje.
Seveda je potrebno, kot pravzaprav pred vsakim nakupom, poprej preveriti posameznega ponudnika, njegove reference, prebrati kakšno oceno obstoječih strank, ipd. Vse seveda z namenom, da se čim bolj prepričamo o zanesljivosti in kakovosti storitev, ki nam jih sleherni ponudnik za spletno gostovanje obljublja. Kljub temu, da živimo v materialnem svetu, naj cena za vas ne bo edino vodilo. Zelo pomembno je, da vam ponudnik za spletno gostovanje omogoča kar se da fleksibilno podporno službo – kar po domače pomeni, da če vam spletna stran “mrkne” tudi ob bolj neobičajnih urah (ne ravno ob 11h dopoldne), da boste imeli omogočen način, da težave sporočite ponudniku, ki vam jih bo pomagal odpraviti. V kolikor boste z več različnih virov uvideli, da temu ni (oziroma ne bo) tako, raje iščite naprej. Druga zelo pomembna zadeva, ki bi jo pravzaprav moral (po mojem mnenju) nuditi vsak resen ponudnik za spletno gostovanje, pa je “backup” (varnostna kopija) podatkov na strežniku. Iz tega ali onega razloga se lahko zgodi, da nam datoteke preprosto izginejo s strežnika, v tem primeru pa je zelo dobro imeti nekje kopijo podatkov, ki jih lahko ob podobnih primerih znova naložimo nazaj in tako poskrbimo, da je “mrk” naše spletne strani čim krajši. Če boste našli ponudnika za spletno gostovanje, ki vam ponuja oboje, pa hkrati ne zahteva “pretežke” cene, ste zmagali! 🙂