Verjetno ste že videli, ko ste se peljali z avtom po cesti kakšno veliko tablo, na katerem je nek oglas. Temu se reče transparent. Transparenti so neke vrste oblika oglaševanja, ki so po navadi ob cesti na nekih velikih panojih.
Transparenti v primerjavi z oglaševanjem na spletu obstajajo že veliko dlje časa, saj so jih že uporabljali več sto let nazaj. Mogoče se zdi, da transparenti niso več tako dobra oglaševalska stvar kot pa recimo spletno oglaševanje, vendar to ni res. Oglaševanje s transparenti je še vedno uspešno, saj omogoča da se vsi, ki so videli oglas pozanimajo o stvari, za katero je oglas postavljen. S tem ozavestimo ljudi o nekem produktu, oni pa se pozanimajo in tako pridobimo stranke. Vendar pa moramo produkt na transparentu pravilno oglaševati.
Transparenti ne smejo vsebovati veliko besedila, saj s tem voznike kot tudi ostale udeležence v prometu zmedemo, nikoli si ne preberejo celotnega transparenta in s tem izgubljamo potencialne stranke. Te velike table z oglasi naj vsebujejo čim manj besedila oziroma, naj bo to dovolj na veliko napisano. Na transparente dajemo le podatke, ki so relevantni oziroma samo to, kar želimo potencialnim kupcem povedati. Ne smemo pozabiti tudi na material, ki je uporabljen za transparent. Če le ta ni kakovosten, se bo kar hitro odstranil in s tem smo vrgli denar stran, saj ne oglašujemo več, s tem pa je veliko manj potencialnih kupcev, ki bi se lahko pozanimali za naš izdelek ali storitev. Pomembna pa je tudi lokacija, kje imamo transparent. Najbolje je, da je na lokaciji kot je na primer kakšna avtocesta, saj se čez njo pelje mase ljudi, ki bodo tudi ta transparent videli. Transparenti morajo biti tudi odporni na vse vremenske pojave, saj si ne želimo, da se ob najmanjši plohi vse, kar je na transparentu odstrani.